Jag saknar dig.

Varje dag, varje kväll,
Vill jag se dig baby, stanna vid min sida.
Jag går ner på mina knän för dig,
för din kärlek skulle jag göra det, för din skull,
Oavsett vad som händer, kan jag inte låta dig gå.
Jag vill vara hela världen för dig.


Jag försöker vara den perfekta människan, den du alltid vill att jag ska vara.
Jag är van vid att du är du en del av mitt liv.
Allt jag sa älskling, jag har inget att dölja.
Du är min lilla ängel, Du är min lilla stjärna.
Du är så nära mitt hjärta.
I hela mitt liv har jag väntat på dig.
Jag älskar dina ögon, jag älskar ditt söta leende.
Om värre kommer till det värsta, ska jag hålla dig.


Jag vill tillbringa min tid till att älska dig för evigt.
Oavsett vad som händer, måste vi hålla ihop.
Du är den enda för mig.
Vi vandrar genom en värld där ingen har varit innan.


Jag älskar dig Niclas.


Kommentarer
Postat av: Nikke

Jag älskar dig massor gumman tack för att du finns för mig =)

2009-05-31 @ 20:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0