Imorgon smäller det!

Du blir jag en cool tjej 17 vårar ;)
Känns dock ovärt att fylla 17, för då händer det ingenting. varför kan man inte bara få fylla 18 direkt? Jag önskar att jag var 1 år äldre. Men icket. Menmen, nu är det ju bara ett år kvar tills jag blir 18, så de är ju ändå inte så jätte länge kvar :) Så imorgon kommer farmor å farfar på besök för att gratta mig, så det blir god mat och fika som gäller då, MUMS! :)

Idag har vi haft nationella i engelska hela förmiddagen. Drygt, men det funka. Sen efter det for jag hem för att jag orkade inte fara på småföretagande eftersom jag ogillar läraren grymt mkt. Ska läsa upp det i 2an istället, för jag ska fixa skolan, även om det är svårt! :)

Nu orkar jag inte skriva något mer, bloggandet för min del är nog slut inom kort, satsar nog på bilddagboken eller facebook ist! (H) heheh ;)


Puss!

Hårförlängning igen! Inte lika långt denna gång, men ack tjockare ;)


Gulligt sugmärke uti ögat som jag fick av Nikke... -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0