The winner takes it all!



Idag har jag varit på skolan. As tråkigt om jag får säga det själv. Och jag stör mig på alla nya som börjat, utom johanna då såklart! Och kanske några till... Men inte är det många!!
Imorgon börjar jag klockan nio, så skall väl sätta mig på cykeln vid kvart i nio och cykla iväg till skolan! Ändå skönt att cykla varje dag! Man behöver en daglig motion ;) haha;D

Imrogon måste jag fara och kolla om min mobiltelefon har kommit tillbaka.. Jag vill som ha tillbaka den nu ;) Saknar den så mycket ;) hah!

Jajjjajaja, jag har ingen aning om vad jag ska skriva... så får väl skriva mer sen! För nu ska jag spela FARMVILLE ;) hahah.

puss!

Kommentarer
Postat av: Nikke

tråkmååååååååååååååååååns

2009-08-24 @ 22:05:45
Postat av: Nikke

du har ju ditt mobil beroende ...

2009-08-24 @ 22:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0