Skolan imorgon......

Imorgon börjar skolan om! Och jag som knappt har fått haft något sommarlov! Jobbat hela sommaren, jobbigt! haha! menmen, sånt är livet!!

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, skulle ju egentligen sova eftersom jag börjar klockan nio imorgon, men jag kan fan inte, har inte hunnit vända på dygnet :O då är det illa! :P

Ikväll har jag då iallafall varit med min babe, joel och dexter. Vi fixade nikkes moppe som nu ligger på blocket:

http://www.blocket.se/pitea/Malaguti_f12_23149943.htm?ca=1_11&w=0 köp! heheh ;) den blev faktiskt lite finare ;) Jag gillar det blåa! :D hehe.



Snart nio månader med min älskling! Tiden går fort, och jag älskar honom lika mycket, om inte mer! Jag kommer så väl ihåg första pussen, första intrycket, allting! Du är så snäll, du är så söt och underbar! Jag älskar dig så mycket så det går inte med ord beskriva! Du är min kärlek och bästa vän. Puss på dig!


<3

Kommentarer
Postat av: nikke

haha värsta reklamen ;-) jag älskar dig med anette xD du är som min kärlek om man säg så :> haha hoppas de blir kul på skolan imorogn :) älskar dig <3

2009-08-19 @ 23:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0