Niclas <3

Nu sitter jag här, ensam igen:O Niclas skall jobba imorgon så jag ska inte sova med honom inatt...
Ikväll har jag varit med Hannah, Crille, Viktor, Pontus, David och Tobias. Vi gjorde inte alls mycket och jag var inte där så länge heller, hälsade bara på en snabbis =)
Imorgon vet jag inte vad som händer, vi får väl se! Jag kanske tar mig en sväng på stan, behöver nya kläder tills skolan börjar om så ska nog fara och kika på något sånt=)
Sen så ska jag förhoppningsvis vara med Niclas. Det blir nog bra! =)

Jag vill inte att skolan skall börja om! Det är så tråkigt! ;/ Speciellt nu när man vet vilka jävla äckel som skall börja på samma linje som oss. Fyfan, dom borde skämmas! ;P Menmen, bara två år kvar nu, det går säkert fort! Hoppas jag! :D Ska väl bli kul att träffa dom man inte har träffat på jätte länge! :) Lite roligare ämnen kommer vi också att få, så det blir nog bra! =)

Nu ska jag sluta skriva för stunden, kanske skriver mera sen, det här blir nog en lång natt ;(




Du är en speciell människa , du skapade min väg,
du har hittat mitt hjärta , du har hittat min själ.
Jag minns så väl den dagen , då du gjorde ditt val ,
jag blev lyckligast i världen o nu vandrar jag på rosenblad.
Aldrig har jag älskat nån så mycket som jag gör idag,
du får mig tänka positivt , och du gör mig knäsvag.
Jag kommer alltid älska dig , tills dagen jag slutar andas,
och du är allt för mig , så hoppas att du stannar.
Du och jag tillsammans , det måste skett ett under,
för utan dig är mitt liv inte värt nåra sekunder.
kommer aldrig kunna tacka dig för saken som du gjorde,
du räddade mitt liv , va gör en ängel här på jorden ?
jag är glad att livet vände , att det blev som det blev,

för utan dig i mitt liv , så är jag inte hel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0