Hemma från långträsk!

Igår följde jag och Niclas med Johanna då hon skulle tatuera sig! Det blev faktiskt fint! :) Sedan skulle vi egentligen på crusing, men då kom Robin och hämta mig och Niclas så då for vi till Långträsk, först till Niclas farmor, sen for vi till deras stuga! Det var trevligt! Idag har vi då åkt lite fyrhjuling i skogen, de var läskigt :O Vi for och kolla på något gammalt hus :) Sen for vi och åt på Gulan och sen skjussade Olivia hem oss! Menmen, jag har iallafall haft trevligt!

Ikväll skall jag vara med Johanna en stund, sen blir det att sova tidigt, ska ju trots allt upp klockan sju imorgon... -.-'

Kanske skriver ett God Natt inlägg sedan, för nu orkar jag inte skriva mer x)

Puss!


Kommentarer
Postat av: nikke

puss på dig med , jag kan inte sova :'( så slår av datan nu den levde om så mtk :) älskar dig massor anette <3

2009-08-24 @ 01:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0